Pindah

28.12.09

Minggu lepas Erin yang berkemas untuk pindah…hari nie aku plak yang berkemas untuk berpindah…sedih jugak…tapi nak buat macam manakan…kita nie kan kuli aje…so kenalah ikut arahan…aku ditempatkan kat Unit Audit..tempat yang tak pernah aku jangkakan…nak audit aper yerk…bagi kau yang dah banyak kali kena pindah tak terasa sangatlah…apa pun kita kena kuatkan semangat untuk bekerja di unit yang baru….

sempat lagi bergambar kat office yang akan ditinggalkan.....

inilah tempat kerja aku yang akan aku tinggalkan...iskh...iskh...iskh...


barang yang sedang dikemas

komputer tempat aku melakukan pelbagai kerja..nanti tinggal kenangan
Erin pun kena pindah... sampah yang Erin kumpulkan selama ini..hihihihi
banyak tu...


Saat-saat Erin mengemas barang beliau...sedih jugak...apalah nasib kitaorang kan...



2 conteng-conteng:

regresamie berkata...

akak... huhuhu cdey lorr.. dh tgal aien sensirg kat ofice nie... mule2 k.erin.. hr ni akak ngan mummy lak :( huhuhu t dh kat sane jgn lupe kite taw.. roger2 ea..

zaidah berkata...

bleh...itulah adat bekerja ain...nanti ain kerja macam tulah kena pindah...dah perkara biasa... kita nanti roger2..rakit2 n bola2...out...hehehe

 
Direkacipta Oleh Ibu ComeL