Always be My Baby Contest!

14.1.10

Aku nak cubalah plak contest nie....penganjurnya adalah Syariffah Azfar Hani

Antara syarat yang perlu diikuti adalah seperti ketetapan berikut:
  1. Just perlu letakkn picture KAMU bersama Budak KECIL atau BABY -done
  2. Buat quotes atau kata-kata ringkas yang menggambar kan gambar tesebut *RINGKAS SAHAJA* -done
  3. Kreativiti anda diambil kira. -done
  4. Post kan link anda di comment column. -done
  5. Tarikh tutup contest ini adalah pada 10 JANUARI 2010 - (dah postponed kepada 25 Januari 2010) tu yang join nie...

Mudah aje dia nyer syarat...so gambar yang akan aku ketengahkan adalah....

-

-

Quotes gambar: Sayangilah Seluruh 'Kehidupan'Mu
- bermaksud kita sebagai makhluk Allah sentiasa saling sayang menyayangi antara sesama manusia, binatang dan juga tumbuhan (senang cakap semua makhluk Allah).
Model iklan terdiri daripada aku (Zaidah n baby yang ke3 yang kini berusia 6 bulan++ yang bernama Muhammad Firas). Anak aku tengah layan ngantuk...masam aje mukanyer...Gambar nie diambil di dalam kereta semasa dalam perjalanan ke Wet Worl, Batu Pahat baru2 nie...



Akhir kata salam perkenalan daripada aku n Firas...menang kalah adat bertandinglah kan....yang penting kita same2 memeriahkan contest nie...kalau menang lagi bagus...hehehe... tima kacih...

0 conteng-conteng:

 
Direkacipta Oleh Ibu ComeL