Amanat CEO

21.1.10

Pagi semalam aku ade program kat tempat kerja iaitu program Amanat CEO sempena Tahun Baru 2010. Antara tentative program dimulakan dengan acara senamrobik dan poco-poco…hehehe…tak reti beb nak poco-poco tapi still berpeluh jugaklah…maklumlah dah lama tak keluarkan peluh…aku rase last kitaorang bersenam robik tahun lepas mase hari keluarga kat Taman Mutiara Rini. Seronok sangat …


Instructor tengah beri taklimat n arahan

( nampak tak kat belakang tu backdrop senam robik n poco2 cantikkan)






Masa nie kita orang tengah ala-ala berzapin…






Ain n Erin..seronok nampak…


Gembira nampaknyer aku nie…



Masa nie kita orang dah habis dah senamrobik…penat wooo…nampak tak peluh2 kita orang… (tak nampaklah tu…bebuatlah nampak yer…)





Yang baju putih tu …itulah our CEO…masa nie pak habib sedang beri arahan untuk permainan teloq..teloq…teloq…hehehe…





Muka kitaorang kepenatan selepas senamrobik…sempat posing lagi tu…nak gie breakfast jap lagi nie…



Pandang apelah model2 cun nie…hehehe…



Lepas senamrobik n poco2 dah penat dah…breakfast sandwich n air mineral (pihak penganjur yang sediakan) … selepas tu kita orang meramaikan lagi acara CEO menanam pokok buah-buhan sebagai simbolik…. Antara pokok yang ditanam oleh CEO ialah pokok mangga, pulasan, longan dan pokok durian belanda (bukan durian Thailand atau Indonesia)…




After that kita orang masuk dewan untuk mendengar Amanat CEO…rupanyer Bahagian Korporat ade memanggil reporter untuk program nie…orang RTM pun ade jugak…. Baguihlah….





Abang daripada RTM….






Apelah cik abg kita nie bualkan…bincangkan hal Negara kot or tentang company …


Selepas mendengar Amanat kita orang apa lagi untuk acara yang ditunggu2 acara makan tengaharilah apa lagi…Cuma aku rase kasihan jugaklah ngan Timbalan Pengarah dan ade jugak Pengarah yang terpaksa makan bersama2 ngan staf yang lain (maksud aku makan merata2) tak ade kerusi disediakan untuk bos…nampak macam pincang skit kat situlah…. Cian x-bos aku n bos aku…terpaksa sama beratur ngan staf untuk ambil makanan…makan pun dalam pinggan yang pakai buang tu…cian betullah… (nak salahkan sape tu…aku pun tahu..pepikirlah sendirikan…) masa kita orang nak ambik makanan pun dah tinggal skit dah nak abis dah… aku tak mahulah komen ape2 nanti kena banned plak…nayer aje




Staf beriringan menuju ke tempat makan…eh…sape plak yang menyingsing seluar tu… comelnyer kaki…Oooo..salleh rupanyer…nielah dia kaki kepada jaguh badminton PESAYA….jangan mare salleh…gurau aje...

Dah mengisi perut … aku n the geng pun balik ke opis…TIMA KACIH semua yang telah bertungkus-lumus mengadakan progam nie…semoga apa yang kurang diperbaiki dan yang ok tu…buatlah yang lebih baik pada tahun depan…syabassss


0 conteng-conteng:

 
Direkacipta Oleh Ibu ComeL