Belajar Mengeja Nama

27.1.10

Semasa ambik Nabil daripada nursery...aku teruja juga sebab tetiba aje dia nak cium ibunyer...so aku rakamkan skit aksi dia mencium aku...ghupanyer dia nak tunjuk yang dia dah pandai eja nama dia, aku n asben...pandai tu memang pandai...tapi tonggang terbaliklah dia mengeja...baguslah...at least sekarang nie dia dah pandai n tahu huruf...walaupun kekadang tu masih lagi tanya kat aku "ibu nie huruf ape..." cuma malam tadik dia kata dia tak nak skolah...dia nak skolah kat skolah lain...aku tanyer kenapa ...dia kata "cikgu rotan Nabil...Nabil belajar betul2pun cikgu rotan" yer ker tu...klu Nabil baik mesti cikgu tak rotan.....

nabil mengeja nama dia....faham tak...aku faham skit2 ajelah...

nama aku n asben...hehehe

dah tak ade kerja...nie tapak tangan nabil...

0 conteng-conteng:

 
Direkacipta Oleh Ibu ComeL