Cerita Tunggu Menunggu

15.1.10

Nak kata geram...memanglah geram...heeeeeeeeee.... Yaty nak tumpang aku gie keja...masa dia call aku kat Senai...so dia kata dia kat Taman Universiti, so Yaty suruh aku pick-up dia kat bus stop Skudai Parade...so aku pun tunggulah tempat yang selalu aku dropkan dia balik kerja kat area Skudai Parade tu...ghupanyer dia tunggu aku kat betul2 bus stop depan Skudai Parade...so miss communication kat situ...aku nyer lak tunggu lebih 1/2 jam... maklum ajelah klu nak menuju ke bandar tu daripada Skudai dah jamed...semut mati pun jamed...aku fikir "takkanlah dari Taman U ke Skudai Parade tak sampai2" sebenarnyer memasing sesama menunggu ... tu yang sengal tu... pas tu Yaty gunakan Handphone mak dia..so bila aku tepon balik mak dia yang kena tempias marah...mintak maaf yer makcik Norul...saya geram ngan anak makcik...bukan makcik...

buat muka monyok macam tu...macam cantik sangatlah agaknyer tu....cuba tengok cermin macam muka ape...

ko nampak aku tengah geram nie ngan ko nie... kang aku debik baru padan muka ko....




konon nak mintak maaf plak ngan aku...dah buat salah dah tu....nak mintak maaflak...

buat muka tak bersalahlah tu....ko jangan lupa balik nanti klu ko lambat aku tinggal aje ko kat opis....

konon nak pujuk akulah plak....

oleh kerana dah lambat...aku pun celoklah ape lagi...bye bus kat belakang aku...

lastnyer aku sampai opis 8.20 am...lambat betulkan.... n then diorang yang terpaksa tunggu aku n Yaty untuk ker Ungku Mohsin pun lambatlah bertolaknyer...sesampai aje dah habis dah mengaji...

0 conteng-conteng:

 
Direkacipta Oleh Ibu ComeL