Kejar-Mengejar

11.1.10

Aku sedang berjalan balik dari HQ ke opis aku..tetiba aku nampak dua buah kereta peronda polis sedang mengejar penunggang motosikal yang menunggang motosikal ala2 mat rempit... pak polisi telah mengambil keputusan dengan melanggar motosikal tersebut dan penunggangnyer pun jatuh..nampak macam luka2 kat tangan…pas tu polis tu bercakap2 ngan penunggang motosikal yang bangun daripada jatuh… aku nampak pegawai polis tu ambil boring SAMAN… dan mintak mamat rempit nie kuarkan kad pengenalan dan lessen kot…akupun tak tahu…hehehe…aku tak dapat merakamkan aksi hebat kejar-mengejar tersebut…sebab ianyer berlaku begitu pantas…lagipun takut klu aku ambik gambar yang lebih2 karang aku plak yang kena ngan pak polisi tu....

pak polisi sedang bertanyakan sesuatu kat suspek...



0 conteng-conteng:

 
Direkacipta Oleh Ibu ComeL