SweetLovely Shoppe ~Cutest Baby Photo contest~

13.1.10

Sebelum ini tengok orang join contest...so kali ni aku nak cubalah try test join plak contest nie..sekadar sesuka aje... pihak penganjur contest adalah...


Antara syarat-syarat contest:

~Jadi follower kami. Sesiapa yang belum menjadi member automatik menjadi member kami - dah jadik follower

~Sila linkkan blog kami di blog list anda - pun dah link

~Upload sekeping gambar anak anda yang paling comel dan anda suka. - dah jugak

~Sila sertakan sekali nama anak,umur dan nama ibu - dah

~Sila tinggalkan link anda di entry ini-dah

-
-
-
-
-
gambar nielah yang aku suka sebab masa nie Firas tengah badmood dan muka-muka nak nangis sambil hisap jarinyer yang montok2 gitu...hehehe

Nama Saya : Muhammad Firas bin Zaidan

Umur Saya : 6 bulan

Nama Ibu Saya : Zaidah binti Sohib

0 conteng-conteng:

 
Direkacipta Oleh Ibu ComeL