Ragam anak aku

16.2.10

Semalam aku n famili gie Kota Tinggi...nak balik felda...mak aku plak gie ikut adik aku ke KL...so aku gie beli barang skit kat Kota Tinggi...alamak jauhnyer gie beli barang kat Kota...mcm kat Kulaijaya tak ade barang...saje nak makan angin petang...hehehe...

singgah kat kedai buku...anak2 aku sibuk nak mencarik buku...


nabiln n nabilah sibuk sedang memilih buku yang diminatinyer...


asben akulah yang layan diorang...penat klu nak tunggu diorang pilih buku....tak larat aku ...

jumpa jugak akhirnyer buku yang diminati nabilah n nabil.....


pas tu nabil n nabilah sibuk nak beli tas tangan n dompet....korang paw duit ayah yer....babab... nabilah biasalah nak gambar barbie kegemarannyer...n nabil nak ade yang gambar upin n ipin...nasib baik tak ade...pas tu nak yang gambar ben 10 plak.....layan ajelah ayahhhhhhhhh...

nyonya tu sedang memakaikan nabilah tas tangan barbienyer...


senyum skit kakak...sambil tunjukkan tas tangannyer yang comel tu....

ni nabilnyer dompet....




nabilah gembira sangat sebab ape yang dia nak dapat....


yang ini aku nyer tikusss....

balik tu kitaorang terpaksa ikut jalan lain coz jammed..tak tahulah jammed kat mane...nak dengar traffic radio sinar tak ade plak...so terpaksa ikut jalan semanggar....


0 conteng-conteng:

 
Direkacipta Oleh Ibu ComeL