Aku Menyamak Kain Ku Pepagi

5.3.10

Apalah...klu nak mandikan binatang peliharaan janganlah pepagi...mandikanlah kat dalam bilik mandi...ade ker patut...tak tahulah aku patut ker tidak...aku hantar anak aku gie nurseri...pas tu aku nampak air mengalir masuk ke dalam longkang..akupun langkah air tu...ingatkan ade orang siram pokok bunga ker...siram keta ker...so air tu terkena kat kain aku...basahlah skit...bila urusan mengangkut barang selesai...akupun masuk keta...masa kat dalam keta aku terpandang jiran nurseri tu sedang memandikan binatang kesayangan dia (anjing) kat luar rumah...sedang elok benor binatang tu kena syampu...diam aje ...suka kot kena mandikan pepagi...panassssss agaknyer...patutpun ada air mengalir...alamak...air tu dah terkena kat kain aku...mcm mana nie...nanti nak solat ape...kan dah susah...aku terus call ustaz...ustaz kata itu kirakan kita dah syak so kenalah samak...sampai aje opis aku samaklah kain aku dengan kaki2 aku skali...geram jugak....moral of the story jangan memandikan binatang kesayangan di luar rumah...mandikan di dalam bilik air..abis tu bilik air tu buat ape klu tak dibuat mandi...nak buat perhiasan aje ker...


kainku yang basah terkena air mandian anjing


0 conteng-conteng:

 
Direkacipta Oleh Ibu ComeL