apa-apa aje...

24.3.10


sebenarnya aku ade banyak nak citer psal anak aku...last2nyer jadik pekasam aje aku simpan...bukannyer ape..semenjak kehilangan handphone susah dah nak ambik gambar...takkan asyik nak bawak kamera aje...pastu klu pkai kamera tu nak upload gambar kena buka dianyermemory card...so tu yang mls sangat nak update citer pasal diorang....tak apalah skit ari nanti akan aku citer pasal anak aku balik yer...pastu tak lah jadik pekasam lagi citer2 tu...



2 conteng-conteng:

LYaFRINA berkata...

huhuuu...
kat kamera blh samb kabel kan??.. y samb direst dr kmera k pc... Jd sng x yoh buka memory card.. kalu buka slalu x elok gak.. tkut cpt rosak..

**lya sjak dr dulu,, kemera slalu bsama.. terukkn??? takut tlps apa2 fenomena y menarik.. blh snap trus.. hihiii...
lg2 sjak jd blogger tegar.. lg la.... ga,mbo...gambo...gambo

rose --{@ ibuRafiq @}-- berkata...

ehehhehe...pekasam bes ape...:-P

tula dianye
if takde kamera/hp ade kamera mmg mati kutu kan..katenye blogger tegar..harus snap2 gambor..wehehhe

 
Direkacipta Oleh Ibu ComeL