Ape Telah Aku Lakukan...

7.3.10

Pagi tadi aku menyapu sampah kat garaj rumah...n then aku rasa macam nak ubahsuaikan skit kat tempat ikan ku berada...mcm dah tak cantik plak....so aku kemaskan skit...

ni gambar sebelum

yang kat bawah nie adalah gambar selepas


korang tengok ok tak hasil keras tangan aku yang baru...hehehe...layan... so kat mana plak aku humbankan pagar aku tu...so korang tengok kat mane aku letakkan...hehehe...

anak teruna aku nak jugak gambar dia diambik so aku ambiklah jugak...nak interframe ajelah dia nie...



tu aje aktiviti aku di pagi ari..ari nie...

1 conteng-conteng:

cikgu isza berkata...

cantiknya kolam dia.. dlu kita ada gak buat.. tapi x terjaga.. huhuhu. dikerjakan dek anak pun sama..

 
Direkacipta Oleh Ibu ComeL