TENSION BETUL AKU.....PART AKHIR

11.3.10

Sebenarnya ari nie aku kena gie gerak gempur kat skolah sempena keluarnyer result
SPM...kebetulannyer skolah tu merupakan sekolah lama aku...dah banyak dah perubahannyer...aku banyak ambik gambar masa sampai kat skolah tu menggunakan hphone akuler...abis tu bila dah hilang macam mana aku nak upload gambar lagi....ikhs...iskh..iskh...actually...waktu melayan student nie lah handphone aku hilang...pada asalnyer aku letak kat atas meja n then aku masukkan dalam handbag aku...bila aku nak snap gambar student...aku carik dah hilang...handphone tu hilang bersama ngan gift yang aku terima daripada Istanbul tu...sedih sangat...walaupun handphone aku tu buruk tapi aku baru aje tukar casing dia maybe tu yang nampak macm baru tu....nak buat macam mana dah bukan rezeki....aku pinjam handphone Erin terus call asben aku...mintak dia matikan line buat sementara waktu....

balik daripada gerak gempur tu ...aku singgahlah kat umah mak aku...apa lagi aku mintak kerjasama adik aku klu dia ada handphone kokak ker yang boleh untuk aku gunakan buat sementara waktu...sebelum beli yang baru...so dia bagi aku pinjam handphone samsung dia...alhamdulillah...nanti klu aku dah beli yang baru aku bagi balik yer...

sim card yang baru aku dah dapat tapi kena tunggu esok untuk diactivatekan...lamanyer....sabar ajelah...

aku memang bebetul tension saat2 nie....kenapalah ada orang yang ambik kesempatan terhadap aku...aku memang tak halalkan student tu ambik handphone aku...klu student tu yang ambik, resultnyer tak berapa baik memang patutpun...klu dah jenis tangan panjang...tak kira hak sapapun...main tibai aje....

0 conteng-conteng:

 
Direkacipta Oleh Ibu ComeL