Anak aku nyer pilihan...

10.4.10

anak-anak ku complain..dia kata ibunyer blog tak cantik...yang nabilah kata cantik....pas tu nabil kata tak cantik...mcm tulah sebaliknyer...naik penat aku asyik tukar templete aje ari nie...so akhirnyer diorang pun stuju ngan templete yang aku pakai nie......pandai diorang nak komen ibunyer blog...siap kakak kata...yang nie cantik tapi warna dia tak cantik...aduh....

antara templete yang diorang tak nak...sebenarnyer banyak yang diorang tak suka...tapi malaslah aku nak save...hehehe...





yang ni memang diorang pakat kata cantik...so aku pilihlah yang nie...

klu pada aku kureng...sebab warna nyer...tak menyerlah sangat...tapi sekali sekala ikutlah pandangan anak2 aku...

2 conteng-conteng:

Lynn Nasir berkata...

salam,

ceria sungguh kaler blog ni, yerlah..taste anak2 (^o^)//

Zaidah berkata...

sekali sekala ikutkan ajelah diorang nyer pendapat...hehehe

 
Direkacipta Oleh Ibu ComeL