cian firas

12.4.10

Pkul 4.30 pagi aku terjaga bila firas merengek2 mintak susu...so sewaktu aku angkat kepada dia..aku terasa kepala dia panas...n rasa badan firas pun panas...nie sahlah dia demam...agaknyer petang semalam dia asyik merengek aje..aku bagi ubat sebab dia selsema...tu yang kena demam lagi tu...


aku bagi dia ubat...tu yang dia tidur...rest...




oleh kerana semenjak dua menjak nie firas tak mahu makan langsung...berat badan of course susut...so tadik aku masakan sup aje untuk dia...may be dia tak ade selera nak makan...aku tengok dekat separuh jugak sup tu dia makan...aku buat sup ayam+carrot+brokoli+kentang...letak halia n bawang putih skit...tanpa perasa n garam....




aku doakan semoga firas sihat...bukannyer apa..bulan nie aku dah 3 hari cuti kerana firas demam...

6 conteng-conteng:

Siti berkata...

siannya kat firas. semoga firas cepat sembuh..
sup firas tu bila siti tgk, siti pun rasa terliur...hahaha

LYaFRINA berkata...

TERUK GAK FIRAS KENA DEMAM NI..
SKARANG MUSIM PANAS Y AMAT..
BUDAK2 SENANG JATUH SAKIT...

TAKE CARE YER...
GET WELL SOON FIRAS!!

shila ariff berkata...

moga firas cepat sembuh n sihat...amin...

mamalieyna berkata...

siannya firas..moga cepat baik ye..makan banyak2 tau!

kinsyakrn berkata...

haih..firas syg cepat baik ye...boleh kacau mommmy berblog..

LiLy @ MumMyQiStInA berkata...

Alahai..sian nyer tgk Firas...
Teruk gak dia demam nie..

Moga cepat sembuh yer!!

 
Direkacipta Oleh Ibu ComeL