Kenapa Citer Perlu Sampai Beratus Episod

15.4.10

Aku nampak sekarang nie...trend drama bersiri banyak yang berepisod sampai beratus2...nasib baik tak beribu2 lemon...banyak drama yang trendnyer mcam nie adelah drama daripada luar...aku pun tak faham ape sebenarnyer tujuan untuk buat sampai beratus2 episod...atau sekadar untuk menambahkan perencah bagi menyedapkan lagi jalan citer drama tersebut...dah kita terpaksa menunggu ngan sabar episod demi episod...dan klu bleh tak mahu ketinggalan langsung setiap episod tu...kekadang endingnyer macam tak seperti apa yang kita harapkan...sedih jugak sebab kita menunggu begitu lama untuk tahu kesudahan sesuatu citer tu...

klu dulu citer bawang putih bawang merah...lama gila nak tunggu sampai episod lastnyer...naik tension sebab tak abis...endingnyer bawang putih kawin...n mimpi....



bebaru nie telenovela lalola...walaupun citer nyer best tapi lama sangat nak habis...seingat aku masa aku morning sickness sampailah firas dah lahir n dah 9 bulan baru citer tu habis...fuyooooo punyalah lama citer tu habis...


n sekarang nie citer tasbih cinta...memang best..sebab klu aku cuti duk kat rumah mesti tak tinggal nak tunggu jugak citer tu....tapi jangalah endingnyer hampeh pulak...buat penat aje tunggu...


yang menjadik persoalannyer...apakah tujuannyer penerbit buat macam tu yerk...????

1 conteng-conteng:

nuRuLain_zAiNi berkata...

huhu..syyok sendiri tu namanye..dah smpai 50 epsd pon org dh mnyampah nk tgk

 
Direkacipta Oleh Ibu ComeL