Lunch Hari Ini....

16.4.10


Hari nie aku tak kuar ke mana2...duduk aje kat opis...mulanyer mcm nak kuar..nak carik hadiah untuk besday asben aku...tapi mcm malaslah plak..so balik nanti aku singgah ajelah shopping mall memana belikan hadiah dia...oleh kerana aku tak kuar makan so aku beli makanan tapow ajelah....


korang rasa menu aku hari nie...aku bleh jadik diet ker...hahaha....aku beli ikan keli...sayur kacang n kacang panjang...n tempe...tempe nie bagus untuk tambahkan susu ibu....(alasan..sebenarnyer aku memang lapar gila tu yang ambik banyak nasik tu...hehehe)


air aku minum mineral water ajelah...kena banyak minum air...sebab aku nie menyusukan baby n nanti nak buat PSI susu tak ade susuh nak buat stok....

1 conteng-conteng:

♥ Reen ♥ berkata...

nmpk sodap je menu tue...sedapnyer ikan keli...
nyuum...nyum...

 
Direkacipta Oleh Ibu ComeL