Ahli Pasukan Sorak...

15.5.10




semalam merupakan pertandingan bola sepak antara kolej...n aku tak join ape2..just sebagai pasukan sorak untuk pasukan ibu pejabat...cuaca baik n panassssssssss....fuh...so mari kita layan gambar...nak citer malaslah...

panas beb....comel tak..hehehe

nie aku n erin....

nie aku n ain..

tak abis2 gambor aje...

antara pasukan bola kitaorang....letih...baru habis pertandingan....kitaorang dpat no. tiga....kalah aje....
 

yang berbaju hitam..pengurus pasukan...

tengah beraksi...
 

pasukan sorak...
 

ade yang baring...tak kiralah panas ker ape ker....lepak...
 

6 conteng-conteng:

LYaFRINA berkata...

dah namanya blogger..harusla bgambar namanya.. bukan nak kata..blogger pon cam dh artis kan?? heheheheh

zai..mananya gambo zai sdg b'sorak?? nok tgk.. hehehehe

**skrang musim pns y amat..skit pale sokmo.. bdn jd letih,, mlas nok g keje,, hehhehe

Nuraisyyah berkata...

wahhhhhh..byak nye gmba kak zai..:D..comey3..hihi

ainhamzah berkata...

Ho... berkenan ain ngan spek tu..
^^ ain tak bleh pakai spek besau2x.. gatal anak mata, hehe


singgah entry ain yea =D
D.A♥Simple♥Belog

ibu_Arifa berkata...

ooo..kemain lagi yer kak Zai.. hot mama tul dia nih..dlm teruk2 pans gitu pun maintain ayu jer..

LiLy @ MumMyQiStInA berkata...

Best tu jd pasukan sorak..
Ye lah kan..smlm panas terik..
Lily yg duk kat umah ni pon kepanasan..huhu..

Zaidah berkata...

lya: kena minum air bebanyak lya klu tak memang letih...

blogger tak tegar so tak ade gambornyer...hehehe..

nuraisyahh:akak comel....hehehe...tima kasih...maintain beb...tapi badan aje tak bleh nak maintain..huhuhu..

ainhamzah:spek mata murah aje ain...kot ain kena pakai yang mahal kot baru nampak cun n tak gatal matanyer...

ibuarifa: tu yang ade pakai topi...ikutkan taknak jugak gie...tapi untuk berikan sokongan gielah jugak...masih maintain lagi yer zai...hehehehe

lily:memang panas skrang nie...tak bleh nak citer tahap kepanasannyer...

 
Direkacipta Oleh Ibu ComeL