Asyik2 Tidur...Asyik2 Tidur...

27.5.10


semenjak kebelakangan ini aku tengok..nabilah suka benorlah tidur...klu disuruh study... tak sampai 10 minit dah tidur..tapi klu suruh tengok tv sampai ke tengah malam pun tahan...pening...pantang suruh study...bila aku check aje...dah zzzzzzzzzz.....mcm mana nie kak.....stresss ibu tau...

8 conteng-conteng:

~Siti Hajar~ berkata...

tidur selagi boleh tidur...mama jgn kacau taw..hehehe

kak, sy dah ambik award & jwb pantun tu..hehe

Alynn Notnot berkata...

letih kot. tgk dye tido nyenyak je tu :)

LYaFRINA berkata...

tidur itew BESTTTTTTTTTTTTTTTTTTT..
ZZzzzZZzzzZZzzzZZzz

suka..suka

Zaidah berkata...

siti hajar: memang tak kacau...cian plak tengok dia...

p/s ...tahniah anda berjaya memenangi anugerah comel...tima kasih kerana sudi ambik

alynn: nie klu bom meletup kat sebelah pun tak sedar nie..

lya:asben kata..."mcm ibunyer lah..suka tidur" huhuhu

LiLy @ MumMyQiStInA berkata...

Maybe dia letih tu Zai..tgk dia tido pon nyenyak je tu.. :)

mamaaerish@eb berkata...

slm rindu...

eb pn suker tido... hik3....

Ain berkata...

mesti kuat main nie.....

tu yang penat dan senang jer lena....

Zaidah berkata...

lily: yerlah lily...klu dah tiduq memang tak sedar ape dah...

eb:u too...zao pun mcam tu jugak....tidur menenangkan fikiran...hehehe

ain: may be kat skolah tu banyak main kot...lagipun pagi n petang dia sekolah,...tu yang dia tak larat agaknyer...

 
Direkacipta Oleh Ibu ComeL