settle kan hutang kedua plak

3.5.10


dapat award lagi...award ni datangnya dari kasih suci ....semurni embun pagi...hehehe..terima kasih...

ada homework yang nak kene setelkan la...jom kita tengok apa homework tuh..jom jom...

1. Thank and link the person that give you the award



2. Pass this award to 10/20/30/all bloggers you've recently discover
- mana aku nak korek nie...banyaknyer...aku bagi sepuluh ajelah yerk...tapi klu korang berminat nak ambik awarad nie aku bagi...free aje...hehehe


3. Contact said blogs and let them know they've won this award
- pas nie aku terjah inform kat diorang...
4. State 7 things about yourself



- Anak sulung 4 beradik - 3 pompuan n 1 lelaki
- Isteri kepada En. Zaidan n ibu kepada 3 orang anak yang ComeL
- Ibu yang tegas...tetapi manja...hahaha
- suka minum MILO ...sebab tu anak2 aku suka milo...
- tak suka bersepah2...sebab tu selalu membebel ngan anak aku klu diorang suka menyepah...
- suka warna yang cantik2....
- suka makan mee bandung..buat tak pandai..hahaha

9 conteng-conteng:

IbuHakimHaikal berkata...

Tima kasih SAHABATKU...tp hutang dululah ea.. ;)

Mama Hanim berkata...

wah.. bagus2..

mamalieyna berkata...

huhu..settle jgn tak settle!..eina ni lg la..rasa cam tak tertanggung dh utang tag ngn award..hehe..!

ibu_Arifa berkata...

terima kasih kak Zai.. nnt saya ambik yer

LYaFRINA berkata...

waaa... mmg maraton habis ni..

Zaidah berkata...

ibuhakimhaikal: tak ape...zai pun masih ade lagi hutang nie..pening nak buat nie...

mamahanim: terima kasih...:)

eina: yer lah eina...bila banyak hutang nie...memang tak tertanggung...kena curik masa jugak nak buat tu...

ibu arifa: ok...

Zaidah berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
Zaidah berkata...

lya:maraton jugak...lelah dah nie...melayan..hihihi

yuyu berkata...

salam kak zai...tme kasih byk2 bg sy award ni erk...
terharu lak saya...hehe

 
Direkacipta Oleh Ibu ComeL