Aku Dah Gemuk....

25.6.10

Malunyer aku...bila baju yang aku pakai macam dah ketat.....bila orang jumpa ngan aku diorang kata aku preggy lagi ker...tak lah badan aku yang naik ....bila ku belek muka...mukaku dah chubby...double chin...alamak......tolongggggggggggggggg ...memang aku akui...sekarang nie aku kuat makan...kejap2 lapar...bukan preggy tau....dan aku dah agak aku memang dah GEMUK........


last week aku gie klinik timbang...berat aku dah naik 4kg....doktor suruh diet...bla..bla...bla...yang penting aku happy...yer ker....aku dah nak gemuk nak buat macam mana...aku akan berdietlah...korang bleh beri petua n nasihat tak macam mana nak dietkan badan aku nie disamping tidak menjejaskan pengeluaran susu aku...hehehehe.....tolonglah aku.....

11 conteng-conteng:

zue @ annaleeya berkata...

kita sama zai... huhuhu!!!

tgk gambo terkejut tawww.... ape ke hal naik moto gitu... hahaha!!!

Kak Mieyn berkata...

sama lah ngan kite...kite pong dah gemok. dah tak diet cam dulu dah. badan ni berat giler rasanya...jadik malas..sakit sana..sakit sini...nak kena dietlah balik..waaa...sabar ya wak..kite faham perasaan awak tu..sbb kite sama..kite dulu diet makan herbalife..bagus sgt..dulu berat kite 75 kg-60kg..bila bhenti n tak control makan berat jadik 64kg..waaaa..plg bagus mkn herbalife boleh pregnant n myusu baby...

☺[ai][sUmi]☺Chan berkata...

sama laa.. saya pun berat dah naik.. masuk hari nih dah 7kg.. gile tak?? asek makan jer kerjanye..

@e_da berkata...

zai.. ida lepas bersalin pun naik badan.. huhu jenuh gak diet tp tak jalan.. ida try minum susu soya sd11 nampak ada kesan.. tp d samping tu kurangkan makan nasi dan roti.. makan lauk byk dr nasi... try kurangkan makanan berkarbohidrat.. ida pun sedih tgk baju sebelum pgnant ada yg lum leh pakai lg

LiLy @ MumMyQiStInA berkata...

Lily plak nk gemuk..tp x leh gak menaikkan berat badan..menten cam tu gak... ^_^

Abang Long berkata...

takpe lah gemuk sket..yang penting sihat wal-afiat dan gumbira disamping keluarga tersayang..klu kurus sakit dan tak bahagia watper kan kan kan?...hehehe

Kaff berkata...

gambar kak zai atas motor tu time remaja ek?

Zaidah berkata...

zue: hehehe...gambar tu nak menggambarkan betapa zai dah gemuk...huhuhu


kak mieyn: masalahnyer sekarang nie...zai dah lebih berat...lagi berat daripada berat kak mieyn....huhuhuhu

☺[ai][sUmi]☺Chan: naik 7 kg lagi beratu tu....

Zaidah berkata...

@e_da: bila dah kawin n bersalin mesti susah nak turun...lagi satu faktor umurpun bleh mempengaruhi....


lily: itulah namanyer manusia...yang kurus nak gemuk...n zai plak nak kurus....

abang long: betullah tu abang long...yang penting kita sihat...


kaff: klu btul gambar masa remaja macam mana plak...

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ tinieƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ berkata...

terkejut aku ekekeke

Zaidah berkata...

tinie: gambar tu hanya hiasan semata....

 
Direkacipta Oleh Ibu ComeL