Bersiaran dari Rumah

22.7.10

Hari nie aku EL lagi....aku rasa tahun nie cuti aku memang banyak aku habiskan ngan EL pasal Firas demam...hari nie Firas demam lagi...dia dah demam dari semalam sewaktu aku ambik dia daripada nurseri ...ari nie demam...demam kena cucuk setahun masa ari selasa....

setakat demam aku tak kisah...tapi nie ade batuk skit...bila dia batuk aje...habis muntah semua susu yang diminum...makan tak nak....siap geleng kepala lagi...tak mahu makan....cuma nak minum aje...

so ari nie aku bersiaran daripada rumahlah..lagipun anak bujang dua orang tu tengah tidur klu tak mesti si nabil mengacau klu ibunyer bertenet....hehehe....cepatlah sihat anak ku...Amin...


18 conteng-conteng:

MAMASYAZA berkata...

oooo demam pasal kena cucuk ekkk, kesian firas, semoga cepat sembuh

Fieza79 berkata...

demam kena cucuk ke Zai...
alahai EL kerap la ye..takpe2 bersebab...nnt bl Firas dh besor makin kurang la demam2 ni Zai..

LyNn HaMzAh berkata...

moga cepat sihat yer...kesian tgk budak2 demam nie...

ch@ berkata...

sejak dah ada anak ni, mmg kerap EL, nak buat mcm mana kan? demam kena cucuk tu kot.
elok dia muntah buang segala kahak dlm badan dia.
cepat sembuh abg firas yg comel... eh, bkn sebaya ke? haha :D

lydzar berkata...

sama la kita..bersiaran dari rumah jugak..

EL sebab Hannah demam

Papepon get well soon yer firas

penjejak maya berkata...

salam,

demam nak besar tu..

mamalieyna berkata...

siannye firas..hope cepat ler baiknya tu..demam alih bulan kot..

Shiela Latif berkata...

salam kak zai...semoga firas cepat semboh yer... :)

Zaidah berkata...

MAMASYAZA: terima kasih...insya Allah...masa cucuk tak nangis..nie dah demam dah dia

Zaidah berkata...

Fieza79: harap2 mcm tulah fieza..tahun lepas jarang bercuti walaupun preggy..tahun nie memang banyak dihabiskan sebab firas demam..

Zaidah berkata...

LyNn HaMzAh: bebudak demam..rasa macam kitapun turut demam sekali..menjaga dia sepanjang malam

Zaidah berkata...

ch@ : kita sebayalah auntie....memang demam kena cucuk tu...bila dia batuk memang kuar lendir2 nyer...semoga cepat sihat

Zaidah berkata...

lydzar : get well soon to hannah...memang risau klu bebudak demam kan...

Zaidah berkata...

penjejak maya : semoga firas membesar ngan sihat n cergas

Zaidah berkata...

mamalieyna : insya Allah...semoga firas nak demam...nak membesar eina...

Zaidah berkata...

Shiela Latif : salam sheila...terima kasihi...insya Allah..doakan yer

LiLy @ MumMyQiStInA berkata...

Siannyer Firas..masih demam lg yer..
Moga cepat sembuh yer..
Jgn takut mamam ubat.. ;)

Zaidah berkata...

LiLy @ MumMyQiStInA: dia demam kena cucuk....nak makan ubat ade masa kekadang senang...klu bad mood susah nak beri makan...

 
Direkacipta Oleh Ibu ComeL