Penangan Lagu Arab

29.7.10

aku rasa sepanjang minggu nie aku macam mabuk kepayanglah plak ngan lagu arab yang dinyanyikan oleh seorang Ratu Lubnan Selatan...wowwwwwwwwwww siapa lagi ...tak lain tak bukan Haifa Wehbe....lagu yang aku ngan opismate aku minat adelah Habibi Ana

sedikit tentang Haifa Wehbe


Haifa Wehbe (هيفاء وهبي juga dikenali jugak  sebagai Haifaa Wehbe, Haifa Wahbi, Hayfa Wehbeh,Hayfa Wehbi) yang dilahirkan di Beirut pada 10 Mac 1976 dan kini berusia 34 tahun. Dia merupakan seorang penyanyi Lubnan yang terkenal di Timur Tengah dengan albumnya HOWA EL-ZAMAN (dia adalah waktu).  Haifa menjadik model pada usia muda dan memenangi gelaran 'Ratu Lubnan Selatan' pada usia 16 tahun....yang lain korang carik sendiri yer....


 jom kita dengar lagu dia...

p/s kepada korang yang sedang berpuasa tidak digalakkan melihat video nie...setakat dengar lagu aje bleh...


10 conteng-conteng:

hah berkata...

waduh...tgk video dulu. Baru baca..heheh. Sape2 yg puasa mmg x digalakkan tgk ni..jadik kurus puasa gitu. Bapak2 mesti suka + cair tgk nih. haha.

az rina a.k.a jaijina berkata...

umwah, kene gelek la kalau dgr lagu ni..besh jugak, 1st time dgr lagu ni..

cheqna berkata...

nak dengar gak r
=)

Adyshariz berkata...

uhh...terseksa iman d buatnya...

HALAMANKU berkata...

Zai... dibulan yang mulia ini ha ha ha.. tapi irama padang pasir memang harmoni n sedap didengarkan? tapi tang video tu he he he he.. sabar jek..

Zaidah berkata...

hah: bapak2 tak bleh tengok...haru biru nanti...

Zaidah berkata...

az rina a.k.a jaijina : memang best...cuma video nyer yang kurang sesuai...hehehe

Zaidah berkata...

cheqna : bleh apa salahnyer...

Zaidah berkata...

Adyshariz : memang seksis....huhuhu

Zaidah berkata...

HALAMANKU : dengar bleh...tengok jangan...hehehe

 
Direkacipta Oleh Ibu ComeL