Bercium di Jakarta

2.8.10



Amboi dik.... takut sangat orang tahu hubungan cinta sampai sanggup bermadu kasih di Jakarta? Itulah gelagat penyanyi comel dengan buah hati barunya yang juga orang yang terlibat dalam bidang seni. Tak mahulah Mangga Muda dedahkan identiti mereka.
Macam ni... baru-baru ini ada orang nampak artis comel ini jalan bareng (bersama-sama) di Mangga Dua, Jakarta. Mangga Dua tu kan tempat tumpuan orang Malaysia membeli-belah. Sah-sahlah ada yang akan kenal awak yang ada beberapa lagu popular itu.
Kalau setakat jalan bareng tunggak apa apa dong.... tapi sambil turun eskulator tu sempat lagu bercium mesra depan orang ramai. Bukan setakat bercium, penampilan artis tu pun ala-ala kusut gitu.
Agaknya dia tak mahu orang kenal, jadi dia tak pakai mekap dan memakai topi untuk menutup muka danrambutnya yang ala-ala tak terurus tu. Tak tahulah dari mana sebelum itu sampai tak sempat nak uruskan rambut.
Tak tahulah nak cakap apa lagi kat artis sorang ini. Janganlah kerana awak dah semakin kurang popular, buat skandal pula untuk menarik perhatian orang.
Kenalan mangga Muda itu tergerak juga nak rakam aksi taksenonoh artis tu menggunakan telefon bimbitnya, tapi tak sampai hati pulak. Ditambah pula dia menyampah dengan aksi tak senonoh artis itu.
Mangga MudaHai... tak serik serik lagi ke dik?


[sumber]

17 conteng-conteng:

Ain berkata...

sapa la artis tu kan....

macam2 hal.....huhuhu

zue @ annaleeya berkata...

sape tuh zai???? hishhhhh.... tak malu tol...

~Siti Hajar~ berkata...

sape artis tu kak? nak tau gak..hehe

tp kak, zaman skrg org dah xheran kan..huhu

Miss Mirror a.k.a Sam berkata...

entah2....suami dia kot?? Mana tau kawin senyap2......hehe..

az rina a.k.a jaijina berkata...

sapelah tu kak? teruja je nak tau, hehehe..

Mama Hanim berkata...

mcm hal artis skang kan..huhu..

mamalieyna berkata...

macam2 adaa.. =P

sarah shafie berkata...

sape tu yer??

Zaidah berkata...

Ain : zai pun nak tahu jugak sapelah artis tu

Zaidah berkata...

zue @ annaleeya : zai pun tak tahu zue...

Zaidah berkata...

~Siti Hajar~ : klu akak memang tak heran...tak kisahlah sape artisnyer...

Zaidah berkata...

Miss Mirror a.k.a Sam : yerlah kak sam kan...

Zaidah berkata...

az rina a.k.a jaijina: akak pun tak tahulah sape.... hehehe

Zaidah berkata...

Mama Hanim : artis tak bleh dijadikan idola..

Zaidah berkata...

mamalieyna: agaknyer dunia artis memang macam tu ker....

Zaidah berkata...

sarah shafie : entahlah yerk...akak pun tak tahu...

umialya berkata...

rasanya dpt agak sapa tu tp.. biar je le, x baik ngumpat nnt fitnah lak.. (tunjuk baik ssekali, hehe)

 
Direkacipta Oleh Ibu ComeL