Petua Bibir Pecah dan Berdarah

5.11.10

Mulut adam dah beransur pulih walaupun kekadang air liurnyer masih berbau sedikit....tapi dia masih tak mahu makan...aku bagi dia makan aiskrim...adik ipar aku yang ajar...so dia makan skit aje...yang lain memang dia tak nak makan....

cuma aku nak tips atau petua klu korang tahulah ...macam mana nak ubatkan bibir adam yang kering n pecah...sekarang nie bibir dia kering n pecah..bila pecah berdarah....

3 conteng-conteng:

Ain berkata...

boleh try sapukan dengan madu....

ain dulu pernah alami bibir pecah dan berdarah, tapi waktu tu ain gunakan vaseline. alhamdulillah menjadi.

pernah jugak gunakan nivea lip balm, tapi tak tau la sesuai ke tak dengan adam...

Hamizah berkata...

kesian dia..xpenah pula anak2 alami masalah camni..

cha berkata...

kurang air ke dia kak? kena bg banyak minum air la. kalau Oni dulu, kita bagi air masak je.

 
Direkacipta Oleh Ibu ComeL