Tahniah!!!!

13.11.10

Tahniah kepada pelajar yang cemerlang....Pagi tadik aku satu keluarga gie Majlis Hari Anugerah Cemerlang di SK Bandar Putra...so kedudukan nabilah dalam kelas dapat no.2...tahniah yer kak walaupun agak merosot daripada segi peratusan dan kedudukan dlm kelas...tapi akak dapat 4A1B....tahun depan akak Tahun 2 buat yang terbaik yer....alhamdulillah....

aku tak tunggu sampai habis...lepas nabilah ambik hadiah kitaorang terus balik...almaklumlah klu bawak adam...asyik merengek aje...dahlah cuaca panas....pakai baju hitam lagi....membara jawabnyer...nak bagi dia nenen pun kena carik tempat yang strategik...klu tak jadik tontonan umumlah plak....pastu asyik nak berdukung aje...tak nak jalan...mana tak lenguh tangan aku nie....jomlah kita layan gambar...


adam dah tahap boring.....

tahniah untuk kakak...



tak reti duduk diam..



18 conteng-conteng:

sarah-najwan berkata...

tahniah....semoga anak awak akn terus cemerlang...bahagiakan jika anak2 kita berjaya dlm exam...sgt2 bahagia..

Miss Mirror a.k.a Sam berkata...

Tahniah utk anak Zai...muka sebijik mcm mamanya la...comel..





latest post : Lagu Utk Belajar B.Inggeris

abah dan mak haqq berkata...

tahniah kakak...!!!!
kan ibu marah-marah untuk kakak juga...
kalau kakak kurang tidur macam ibu selalu cakap tu..
tentu dapat full A kan..
huhuhuhu :)

rindu kak zai la... :(

Hamizah berkata...

tahniah,kakak

MAMASYAZA berkata...

tahniah to kakak

LYaFRINA berkata...

wah...
kakak dpt anugerah pelajar cemerlang..
tahniah!!!

Ain berkata...

tahniah untuk kakak.....

bahagianya kalau anak2 berjaya dalam pelajaran, danish ain macam mana la agaknya nanti...

huhuhu...

Zaidah berkata...

@sarah-najwaninsya Allah...

Zaidah berkata...

@Miss Mirror a.k.a Sam tapi ade jugak orang kata muka dia macam ayah...

Zaidah berkata...

@abah dan mak haqq terima kasih....windu ko jugak

Zaidah berkata...

@Hamizahterima kasih auntie

Zaidah berkata...

@MAMASYAZAterima kasih auntie

Zaidah berkata...

@LYaFRINAterima kasih...

Zaidah berkata...

@Ain terima kasih ain...insya allah...cuma bebudak nie tak bleh nak kita forced...tu aje

~Siti Hajar~ berkata...

Tahniah utk Nabilah & k.zai...

Utk Nabilah, smga terus berjaya & cemerlang..

Utk k.zai, tahniah bjaya mdidik kakak hingga cemerlang...tahniah yer.

Cik Su berkata...

tahniah le..sejuk perut mengandung dia..hehe

rose --{@ ibuRafiq @}-- berkata...

tahniahhhh...suka tgk :-)

Wife Mr.Em~Ibu Mr.Aqil berkata...

Tahniah buat kakak.. Seronoknya!!!!

 
Direkacipta Oleh Ibu ComeL