Nama Nyer.....

27.1.11

Aku masih ingat lagi...masa nabil bebaru masuk sekolah tadika....bila aku tanya dia
aku : siapa nama awak
nabil: muhammad nabil....
aku: nabil anak sape...
nabil: anak ayah...
aku: klu macam tu sape nama ayah...
nabil dengan confident nyer menjawab "MUHAMMAD AYAH"

hahahaha.....aku gelak aje....bukan MUHAMMAD AYAH lah....
nabil: habis tu ape....? nama nabil dan Muhammad Nabil...ayah tu nama MUHAMMAD AYAH lah....

dia bleh samakan plak nama MUHAMMAD kat blah depan n sebab panggil ayah dia ngan panggilan 'Ayah' tu yang dia bantai nama MUHAMMAD AYAH....

dan kekadang aku saje panggil asben ngan panggilan itu 'Muhammad Ayah' macam comel ajekan bunyiknyer...

13 conteng-conteng:

Amy Syaquena berkata...

ha3..pandai nabil buat lawak, kretif sungguh he3...

lydzar berkata...

memang comel lawak dia heheehe..

hannah skg ni pon dh tau dh nama papa, kamaruddin, nama mama lija..hehehe

HALAMANKU berkata...

Zai..kuang..kuang.. kelakor tullah.. bijaK2 anak mama ni... he he he

abah dan mak haqq berkata...

Alahai Nabil..
dari dulu sampai sekarang ada je celoteh dia..

Nabil jangan nakal-nakal ya :)

eb ezrin2 berkata...

macam2 :)

|| NaFiRaa || berkata...

kekeke..comel jek..:))

mamalieyna berkata...

hahaha..kita pun tak terfikir nama camtu, kreatif anak ni ye..hehe..

Lelord berkata...

ekekekekkee cool nabil

LYAfrina berkata...

heheh.. msti kiut masa dia kata tu :-)

~Siti Hajar~ berkata...

hahaha...tp cute jgk 'muhammad Ayah'...hehehe

rose --{@ ibuRafiq @}-- berkata...

lor..sabar jela..wekekkeke

shi3la berkata...

hahaha a'ahh chomel jerk munyiknyer..

Cik Jue berkata...

hahaha muhamad ayah rupanye...

 
Direkacipta Oleh Ibu ComeL