Ditiduri 3500 Lelaki

24.2.11

walaupun dah berusia tapi masih lagi 'aktif'....



Mulai menjadi menjadi pelacur sebelum meletusnya Perang Dunia ke-2  setelah suaminya mati dalam pertempuran, nenek ini bernama Milly Cooper ini mengaku sudah ditiduri oleh lebih dari 3500 lelaki. Yang mencengangkan adalah bahawa hingga di usianya yang senja ini sang nenek masih aktif menerima pelanggan walau tidak seramai dulu. Dalam seminggu nenek Cooper masih ditempah  pelanggan dan para pelanggan itu usianya  antara 29 tahun hingga 92 tahun. Ketika ini dia tinggal di Las Vegas Amerika Serikat setelah berpindah dari rumahnya di London Timur Inggris


24 conteng-conteng:

rATu kEBaYA berkata...

gilerlah..

|| NaFiRaa || berkata...

hebat btol nenek nih~ makan ape eh!!

rina a.k.a jaijina berkata...

betobatlah wahai nenek oit..

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis berkata...

erk...ye ker...adei enggak sanggup sik

peaNut berkata...

wah wah wah..hebat la nenek ni...huhu...

Shorbaini berkata...

huahuahua
cayalah ko wahai nenek

CiK JuE berkata...

mak ai..takut betul...ganas nak giel nenek nie...

mamalieyna berkata...

aduhai...ni la kan, kalau manusia tiada pegangan..hu~

Tanpa Nama berkata...

vogey da vass nenekz berposing.. hiks!

Manja (let it be my sweet name) berkata...

hebat hebat2
huhu

Intan berkata...

No words...huu huu.

Hamizah berkata...

apa yg best sgt nenek tu?

✿etiey erywan✿ berkata...

mabeles lah....! apa petua nya tu kan

Zaidah berkata...

@rATu kEBaYAhehehe

Zaidah berkata...

@|| NaFiRaa ||makan kacip fatimah kot...

Zaidah berkata...

@rina a.k.a jaijinamasih tak sedor diri..

Zaidah berkata...

@♥ Anje a.k.a Mama_Balqispokoknyer lumayan anje...

Zaidah berkata...

@peaNutbleh dapat anugerah terbanyak nie...

Zaidah berkata...

@Shorbainihehehehe

Zaidah berkata...

@CiK JuEjangan ingat tua tak ganas....auwwwwwwwww

Zaidah berkata...

@mamalieynatahu tak ape...

Zaidah berkata...

@Manja (let it be my sweet name)jangan tiru macam nie tau..

Zaidah berkata...

@Hamizahnangis ajelah yer..

Zaidah berkata...

@✿etiey erywan✿makan akar kayu kot..

 
Direkacipta Oleh Ibu ComeL