Kucingku Lupa Diri

1.2.11


Telatah kucing dan tikus. Ntah macamana diorang ni boleh jadi kawan tak tau la pulak. Apapun layan je gambar kenangan dorang berdua kat bawah nii




Sumber:  MalaysiaSensasi.Net 

17 conteng-conteng:

Zue AnnaLeeya berkata...

ingatkan zai yg bela tikus tuh... hehehe...

nieda berkata...

hehe..lawak

rATu kEBaYA berkata...

hehe... dah jadi rakan baik sekarang ni..

dyea irdina berkata...

kucing..kucing..dr kecik sy tak suka kucing sampai ke tua ni tak suka jugak..jiwa pokok kot..sbb tu kurang minat pets ni

Hamizah berkata...

hahaha..xmandi kot..

|| NaFiRaa || berkata...

hahahaha.. kiut sgt gambar2 tuh~

Amy Syaquena berkata...

lawak la sis..

Mieja@Amiizaa2001 berkata...

hehehheheheh kiut comel.......:):)

~Siti Hajar~ berkata...

pelik bin Ajaib nih...

Tikus blh baik dgn kucing, siap peluk2 lagi..adus!!! dunia dh tbalik...hehe

LYAfrina berkata...

heheeh.. tapi..kiuttt sgt!!
mcm tom & jerry jer ni

ch@ berkata...

kucing sekarang dah tak sama dgn kucing dulu, kucing sekarang suka berkawan =)

Sham berkata...

salam kenal...

patut bagi tom n jerry tgk ni biar diorang insaf sikit...

mamaaedrean berkata...

comel ar... ;p
jemput singgah jenguk kami yer ;p

shila ariff berkata...

huhuhu..kalo kucing dah berbaik ngn en. tikus..alamaknya..makin byk le populasi en. tikus...huhuhu...

LiLy @ MumMyQiStInA berkata...

haha..lawaklah..sweet jer tgk kucing ngan tikus tu bermanja2.. :)

eB ezrin berkata...

4 u
http://mamaaerish.blogspot.com/2011/02/little-fingers-special-awards-6-12.html

Amy Syaquena berkata...

berkunjung balas di sini selamat bercuti ye...

 
Direkacipta Oleh Ibu ComeL