Janggut Dan Misai Yang Best....Joom tengok.......

22.3.11


kepada kaum hawa yang membela misai dan janggut....dinasihatkan agar sentiasa membelai dan menjaga janggut dan misai anda supaya sentiasa kelihatan cantik, handsome, best n rapi....

disini ingin aku berikan beberapa contoh misai dan janggut yang telah didandan rapi oleh tuan punya misai n janggut berkenaan....korang bleh jadikan panduan 






















17 conteng-conteng:

LiLy @ MumMyQiStInA berkata...

Salam Zai..apa kabar..lama menyepi..

Uisshh..zai.. seram plak lily tgk janggut n Misai tu.. hehe.. :)

LYAfrina berkata...

hehehhehe..
rebonding ke??

mamalieyna berkata...

zai..kaum adam la..hehe...mistake disitu..hee..

aiyoyo...takut aa... =P

|| NaFiRaa || berkata...

geli plak panjang2 sgt~ muahahaha

mommylavender berkata...

salam zai~ haa...goli geleman den nengok misai tu.....

dyea irdina berkata...

suami sy x pnah bela misai..sy pun tak tau la camner rupa dia klu ada misai..tp klu misai tahap gini jawapnya kn g saloon la

Sricahaya berkata...

Macam2 pesen ada...hehehe

yatie Awang berkata...

kaum hawa?
tapi misai tu memang menyeramkan...eee....camna masa nak makan ek

Amy Syaquena berkata...

Eiii..goli den lihat panjang2..

Hamizah berkata...

geli i nengoknya..hehe

sarah-najwan berkata...

geli weh...
nak yg biasa2 ajo..heheh

r|nA @ ja|j|na berkata...

mangaih, ni nak kene penjagaan rapi nih..ngalahkan rambutlak panjangnye..

Ogy berkata...

huioooo hensemmnyaa misaiiiii

Citarasa Rinduan berkata...

hahahha...mujur ayu tak suka en zalie bela misai mahupun janggut......

Ummi Aisyah || Cik Yah berkata...

hahah..lawak2..misai dah rupe cam sotong plak

chiLleD...!! berkata...

ada ke kaum hawa yang bela misai dn janggut??hee..unik lah misai ngn jnggut tue..stylo..hik3

AngahSayang2314 berkata...

hehehe bole la buat rebonding nanti kalau nak lurus hehehe....

wah dah tukar header lama tak kesini rinduuu la...

 
Direkacipta Oleh Ibu ComeL