Memakai Stokin Yang Betul...

28.3.11

Minggu lepas adam demam lagi....aku yang sememangnyer cuti tinggal paras hidung..mcm lagu kumpulan wing 'bernafas dalam lumpur' terpaksalah el jugak....aku tak sangka tetiba aje adam demam...padahal petang n malam tu dia nyer aktif bermain...siap bergurau senda lagi....bila dia merengek nak susu aku tengok jam 1.30 pagi aku rasa badan dia panas....terus aku tampalkan cool fever.....rajin betulkan ibunyer... sampailah ke pagi adam tak menidurkan aku....bila pagi diberi ubat tak mahu...siap geleng kepala lagi....bila masuk mulut aje terus muntah...so sebab tak nak makan ubat aku asyik buat kerja tampal menampal ajelah kat dahi dia n sentiasa mandikan dia bila rasa badan dia panas....

Dah jauh melalut dah aku....sebenarnyer kita nak pakai stokin nie pun ade caranyer.....bagi menghasilkan stokin yang kita pakai tu cantik n elok aje terletak kat kaki...seingat aku last aku pki stokin nie bila nak gie riadah aje...klu dolu2 time sekolah memang kena pki setokin....suka ikut trend biar nampak ranggi....hehehe

so cara2nyer kita lihat ajelah gambar yang telah aku sediakan...



tara....dah siap.....ok tak nie...

27 conteng-conteng:

mommylavender berkata...

salam ptg zaidah~ kelakar peragai anak2 kan..badan yang penat pun ilang~hee.

e.l.i.z.@ berkata...

alahai ciannya adam..get well soon adam..mak amik mc xleh ek :P

Amy Syaquena berkata...

get well soon adam...

mamalieyna berkata...

hu~~ demam ke adam..cian..get well soon ya!

♥ aNJe a.k.a MaMa_BaLQis ♥ berkata...

semoga cepat sembuh k...memang musim la ni kan

|| NaFiRaa || berkata...

hehehehe.. comey jek!! stokin sape adam pakai tu cayang~

munna berkata...

alahai siannya Adam.. semoga cepat sembuh ye... munna klu anak demam mmg ambil EL... kesian kat anak..

LiLy @ MumMyQiStInA berkata...

Lama Zai menyepi..
Owh..adam kurang sihat yer..
Moga cepat sembuh yer..jgn takut mamam ubat tau.. ;)

ibu_Arifa berkata...

kesiannyer.. moga cepat sembuh yer Adam..kena rajin makan ubat tau.

eB ezrin berkata...

get well soon adam...
zai, eB x pandai la guna cursor comel tuh... tekial2 eB nak klik komen... hu3

dinor's family berkata...

cuaca xmnentu skrg anak2 pun kesihatan xmnentu, comel la kecel tu

Zaidah berkata...

@mommylavendermemanglah memacam perangai diorang nie...

Zaidah berkata...

@e.l.i.z.@tak pernah cubalah plak...bleh ker...

Zaidah berkata...

@Amy Syaquenaterima kasih auntie

Zaidah berkata...

@mamalieynaterima kasih aunty...

Zaidah berkata...

@♥ aNJe a.k.a MaMa_BaLQis ♥yer lah anje...kat klinik memang ramai yang tengah demam....

Zaidah berkata...

@|| NaFiRaa ||sape lagi ...stokin ibulah adam rembat...

Zaidah berkata...

@munnaitulah namanyer pengorbanan ibu untuk anak...

Zaidah berkata...

@LiLy @ MumMyQiStInAmemang lama jugak menyepi....

Zaidah berkata...

@ibu_Arifanak makan ubat tu yang susah dia nak makan

rose --{@ ibuRafiq @}-- berkata...

siannye..get well soon ya..

ehehe cute..pandai pakai stokin sendiri ye..gud boy!

abah dan mak haqq berkata...

semoga cepat sembuh ya adam...!!

<3 <3

Zaidah berkata...

@eB ezrinterima kasih aunty..

p/s cian kat eb....zai dah tukar dah cursor...harap on kali nie...

Zaidah berkata...

dinor: lagipun tengah musim durian nie tu yang demam tu...

Zaidah berkata...

rose : terima kasih auntie...memang pantang nampak stokin dia memang rembat aje..

Zaidah berkata...

mak haqq: terima kasih auntie...windu ngan haqq....

Amiizaa2001 berkata...

salamss zai

semoga adam dah sihat....skrg tgh musim anak2 tak berapa sihat kot...

tomeinya adam pakai stokin...hikhikhik

 
Direkacipta Oleh Ibu ComeL