APA YANG PENTING KERJASAMA !!!!!

14.10.09



Kerjasama memang penting dalam sesebuah pasukan. Kalau tak ade kerjasama, kita akan laksanakan tugasan yang diberikan sambil lewa saje...hampehhh macam sampah...


Antara kepentingan kerjasama adalah sebagaimana berikut.... (itupun kalau agaknyer aku kisah atau tak kepentingan kerjasama nie...?????)


1. Mempertingkatkan motivasi, perasaan GIRANG dan MINAT terhadap kerja

2. Memberikan keyakinan diri, potensi dan kebolehan mereka

3. Menyemai perasaan kekitaan dan keupayaan di dalam pasukan

4. Menanam semangat saling PERCAYA MEMPERCAYAI dan HORMAT MENGHORMATI sesama kita
5. Menjadikan pekerja LEBIH BERGUNA, LEBIH BERMANFAAT DAN LEBIH DIHARGAI

6. Memupuk kebolehan KOMUNIKASI, KEMAHIRAN MENGURUS DAN KEMAHIRAN MEMIMPIN di kalangan pekerja

7. Apa yang penting sekali KERJASAMA dapat mengurangkan KRISIS DAN KONFLIK antara pekerja dan PENGURUSAN

Tapi persoalannye sekarang nie...apakah tak cukup lagi ker kerjasama yang telah aku berikan selama ini. Adakah aku perlu mengukur, menimbang atau mengira berapa banyak kerjasama yang telah aku berikan tu tapi pokoknyer kita kena ikhlas... ADAKAH SELAMA nie aku IKHLAS atau .....????????????








0 conteng-conteng:

 
Direkacipta Oleh Ibu ComeL