Budaya Ilmu (Bahagian I)

22.10.09

Pepagi lagi aku dah fikir dah nak buat ape lah untuk slot budaya ilmu masa ngaji esok...kena plak turn akukan...tak ade idealah...kalau nak bagi ilmu petua ..dah selalu dah orang buat...kalau nak citer tentang tips2 dan kesihatan dah biasa staf lain buat...bukannyer ape kalau dah biasa...nanti diorang nie bukannyer nak dengar...tak pasal2 diorang berbual plak kat belakang...sebelum nie aku buat tajuk 'CINTA' siap bersajak tu...so kali nie aku rase nak buat lain skit...tapi tak tahulah lain macam mana yerk...mintak2lah menjadik apa yang aku plan kat dalam kepala nie...sambil buat kerja nie...sambil carik input untuk budaya ilmu esok...kalau nak tahu ape yang aku bakal sampaikan esok....tunggulah entry aku bahagian kedua...(buat suspen) nanti kalau dah citer dulu kat sini...tak best...dah tak ade suprise...hehehe...

0 conteng-conteng:

 
Direkacipta Oleh Ibu ComeL