Merajuk...

28.10.09



Dah dua hari dah...anak aku, Firas merajuk ngan ibunyer...dah pandai dah nak merajuk pulak...baru 4 bulan dah pandai nak merajuk...actually...masa aku ambik dia...PSI yang aku bekalkan kat dia tak cukup ...so blum pukul 4.00 ptg dah abis ...apa lagi melalak lah dia....tak sangka plak boleh tak cukup selalu cukup n adalah sikit baki.... (botol yang last lah...) tapi semalam dia mengamuk...teacher dia kata...Firasnyer tak mahu tidur...abis dia gonyoh muka dia dengan face towel...pas tu bila aku ambik Firas daripada nurseri...aku agah Firas...langsung tak nak ketawa...diam aje...konok nak boikot ibunyer ler tu....buat muka macam tak ade perasaan...



sedih.... :( tapi salah aku jugak...lain kali kena bekalkan lebih...satu pengajaran untuk ibu ko Firas....


0 conteng-conteng:

 
Direkacipta Oleh Ibu ComeL