Bengangnyer Aku...

10.11.09

Bengangnyer aku semalam…apakan tidaknyer sepanjang jalan balik kerja dari JB ke Kulai alarm keta aku berbunyi aje tak mahu berenti..mana tak bengang orang yang mendengarnyer mesti diaorang ingat aku curik keta…padahal alarm keta aku tu yang bertuah sangat hidup…pastu kuat plak tu…malunyer aku… lepas traffic light kat Kulai ade keta kat belakang aku siap bim2kan lampu lagi…dalam hati akupun menyumpah jugak…dahlah keta aku tengah problem janganlah ko bim2 kan lampu…kalau ko nak laju pegi ajelah laluan sebelah kanan…haa lajulah ko kat situ…nie aku kat belah kiri..apasal plak nak bim2 kan lampu…kalau aku salahpun bawak keta yang alarmnyer berbunyi aku tak menyusahkan ko cuma memekakkan telinga ajelah…bukannyer aku yang suruh alarm tu berbunyi…

Bila dah sampai rumah baru alarm tu bleh dimatikan…heeeee geram sungguh ngan keta bertuah aku tu…buat malu aku aje…pas ambik anak-anak aku…asben terus antor gie bengkel…kenalah jugak upah dia tukar bateri alarm n godeh2 wiring..baru ok…alahai keta2…ade2 aje,…

0 conteng-conteng:

 
Direkacipta Oleh Ibu ComeL