Sukaneka (Bahagian II- Akhir)

9.11.09

Family Day ari tu memang menyeronokkan…dan seperti mana yang dijangkakan kumpulan BIRU telah menjuarai keseluruhan… CHAI YOK menggondol membesar bagai JOHAN….terima kasih kepada semua pasukan BIRU yang telah memberikan kerjasama…

Aku hanya bawak Nabilah dan Nabila je… Firas aku tak bawak…. Rasa susah kalau nak bawak Firas dengan panasnyer yang terik…penat lagi..biar dia kat nursery..my hubby pun just antar aku aje…dia pun tak joint … aku tengok kat tentative program Cuma ade satu aje acara untuk spouse so tu yang aku advisekan dia better tak yah joint..n baguih pegi keja, boleh tambahkan pendapatan…jahat betul bini dia nie yerk…hehehe..

Pada hari tu dimulakan dengan acara senam robik…pehhh dah lama tak bersenam…seronok…tapi lenguh sikitlah kaki-kaki ku nie…dah keras beb…pas tu barulah acara sukaneka...pada anak-anak yang tak ade ape nak buat tu bleh lah masuk pertandingan mewarna..tapi anak aku tak masuk pun.hihi..lebih kurang pkul 12.30 tgh acara selesai dan memasing gie berkumpul kat dewan terbuka (atas tasik lagi tu) untuk acara penyampaian hadiah n sambutan beday untuk staf yang lahir pada bulan sept, okt n November…kebetulan our CEO nyer beday jatuh pada ari tu…so potong kek reramai sesame staf yang terbabit…

Ada cabutan no bertuah…so aku salah seorang yang luck jugak ari tu di mana aku dapat cabutan untuk hadiah bernombor 13 dan hadiahnyer adalah mangkuk desert…ataupun magkuk aiskrim….enam bijik..Alhamdulillah…

Acara selesai lebih kurang pkul 2.00 petang…

1 conteng-conteng:

Zaidah berkata...

Reds: merah kalah sebab tu ko cakap mcm tu...cuba ko yang menang aku plak yang cakap mcm tu...hihihi..jangan marah...apa2pun kita semua menang sebab semua dapat hadiah kan...

Zainun:
dah bagi makan tiap2 ari mesti besarlah...kalau windu datanglah sini yer...mestilah buat sehabis baiknyer blog tu kalau tak..jemu orang tengok same aje...tak creative...ini kan blog kita so kita kena makeup dia lawa2 macam diri kita jugak...hihi

 
Direkacipta Oleh Ibu ComeL