Barbie

31.12.09

Nabilah bukan main sukanyer ngan patung barbie...ayahnyer selalu belikan untuk dia..bukannyer yang mahal tu..beli yang murah2 aje sebab kakak suka menyikat rambut barbie nie..bila asyik kena sikat..gugurlah rambutnyer...so nie ajelah barbie yang masih tinggal..yang lain telah dikebumikan di dalam tong sampah...abis tu klu dah botak takkan nak simpan lagikan... nak aku mengamuk buat menyemak aje kat umah sakit mata aku melihatnyer..so akupun paksa kakak buang...sorry yer kakak...ibu tak suka mainan kakak sepah-sepah....aku siap bagi beg kat kakak supaya patung kegemaran dan barang memasak dan ape2 entah permainan pompuan tu simpan kat dalam tu...tapi still sepah jugak...aku geram ape lagi buang ajelah...kalau ayahnyer dapat tahu bising dia..sebab dia yang banyak membeli permainan untuk anak-anaknyer...klu nak harap aku kena fikir 1001 kali baru nak beli itupun yang penting-penting aje...hehehe...

Sebenarnyer barbie nie seksi jugakkan...heeee.... yang suka layan ayahnyer...klu nampak ade cd/ dvd barbie asyik mintak ... kekadang tu dvd tu dah ade kat umah pun nak beli baru...gambar untuk dvd barbie nanti ade masa aku ambik n tepek kat dalam n3 nie...ok kan...




dvd barbie kakak






0 conteng-conteng:

 
Direkacipta Oleh Ibu ComeL