Gie Angsana

1.1.10

Tengahari tadik pegi Angsana...Erin nak carik tudung bagak...naik lenguh kaki baru jumpa tudung impian dia...hehehe (jangan mare erin)...n aku beli dua barang aje...nak beli barang yang lain berkira-kira jugak...cukup tak ongkosnyer sebab banyak lagi blum settle pasal anak-anak aku sekolah nie...haru jugak tu....


Pasal tak ade konsentrasi tengahari tadik aku buat BF pun dapat skit aje...tak banyak separuh botol aje...nak cepat gie Angsana nyer pasal BF aku merundum ari nie...tak ape petang nanti cover balik yer....


Pastu gie makan punyalah sengal gerai tu...erin n ain dah habis makan baru akunyer nasik goreng baru sampai.....pastu dahlah rasanyer kureng..sayur kat nasik tu pun ade sehelai daun sawi n 3 bijik carot yang dipotong dadu kecik2...apelahkan...dah lah lame menunggu...rasenyer lepas nie tak nak gielah lagi gerai tu...hampehhhhhhhhh

korang ushalah ape yang aku dapat kat Angsana tadik...

yang ini aku belikan untuk cayang bucuk aku ...


yang nie plak untuk anak aku (Nabilah n Nabil) biar sihat dan cergas




4 conteng-conteng:

Noriza berkata...

Beli kat mana tu?

Noriza berkata...

Erin kena pindah kat mana lak?

regresamie berkata...

kak.. pasnie lapaq cmner pown kite cr ar tmpt laen.. tmpt tu mmg hampehh

zaidah berkata...

regresamie:betullah tu menyesal aku tau...

Noriza: beli kat angsana..hehehe..erin kena ganti tempat ain..jadik PA encik razak...mcm ko dulu tu...

 
Direkacipta Oleh Ibu ComeL