Tamat Sudah Riwayatnyer.....

11.12.09

Berita sedih …malam tadi telah berlaku peristiwa yang amat mengejutkan kepada Nabilah n Nabil apabila kura-kura kesayangan mereka iaitu Tuti n Titi telah meninggalkan alam maya ini…sudah ditakdirkan kekura itu mati semasa baby lagi..pastu apalagi Nabil membebel ngan kakaknyer “tulah, kan Nabil dah cakap jangan main kura-kura tu…nampak! Kan dah mati..” padahal diorang tu yang asyik main aje ngan kekura tu…lagipun dah ajalkan…nak buat macam mana…

Ade ker patut Nabil suruh aku kebumikan kekura diorang tu…heeee…malaslah ibu…buang ajelah kat tong sampah lagi senang kan….hehehe…

Tamatlah sudah riwayat Tuti dan Titi…Sekian…

2 conteng-conteng:

regresamie berkata...

salam takziah lah ea.. ciannnyee.. t beli rabbit ke cat ke lak plak.. hihihi

zaidah berkata...

klu nak bli kena sediakan umahnyer dulu...nantilah akak fikirkan...he3

 
Direkacipta Oleh Ibu ComeL