Memacam ceriter

15.12.09

Waktu aku ambik Nabil daripada nursery pada petang Jumaat ari tu…aku diberitahu oleh teacher dia..Nabil muntah lepas lunch…Nabil merengek.. “ibu…Nabil demam”…alah ciannyer dia…pastu malam tu aku plak yang demam…hahaha…anak beranak demam…ari sabtu Nabil dah sihat..aku stil sinoning lagi kepala..ditambah plak ngan cirit birit…dugaan..dah tu semalam aku EL…demam2 pun Nabil suruh aku ambik gambar dia …ambiklah sbijik gambar Nabil ketika demam

Mana tidaknyer..ari sabtu tu Nabil dah Sihat…sebab ayahnyer telah membeli sebuah basikal untuk diorang…kenalah kongsi…ayah kata klu ade rezeki lebih ayah belikan lagi satu…diorang nie kena belajar berkongsi daripada kecik jangan nak pentingkan diri sendiri aje…hehehe…


Pas tu tak kira panas…tengah kemaruk naik basikal…abis2 pagar umah yang diorang langgar…

0 conteng-conteng:

 
Direkacipta Oleh Ibu ComeL