'Teman' menyambut balik kerja

3.12.09

Malam tadi selepas Maghrib, asben aku baru balik daripada kerja...so semasa asben prk keta kat luar pagar rumah....so telah ade 'teman' yang menanti dan menyambut asben balik .....anak-anak aku bleh keluar rumah dengan terlonjak-lonjak mengejar 'teman' nie tadik... aku rasa 'teman' nie dah terlepas daripada kandang...sebab malam sebelum tu aku ade ternampak 'teman' nie kat garaj keta...so bleh dikatakan setiap malam 'teman' ni ada kat umah aku....asben tangkap 'teman' nie bawak masuk rumah n suruh anak-anak aku carik carrot untuk diberi makan...may be 'teman' nie lapar, almaklumlah sekarang niekan musim hujan... so bila 'teman' nie dah kenyang laki aku pun lepaskan dia takut nanti tuan 'teman' nie mencarik...actlly rumah tuan 'teman' nie tak jauh ngan umah aku...memang tuan 'teman' nie melepaskan kawan 'teman' yang lain dalam kawasan umah dia... 'teman' nie aje yang sesat sampai kat umah aku.... habis carrot aku buat diberi makan untuk 'teman' nie...hehehehe....


gambar 'teman' di bawah







0 conteng-conteng:

 
Direkacipta Oleh Ibu ComeL