Cuci Mata

12.1.10

Semasa aku peknen anak no.3 aku suka sangat tengok muka baby yang tomei2 cute sangat..so aku adelah kutip beberapa kerat memuka baby yang aku agak tomei2 nie…geram aku…orang tua kata klu nak anak tomei2 nie selalulah tengok muka baby yang tomei2…tu yang carik jugak dua tiga pic baby tomei… untuk senan aku tengok muka2 diorang nie aku buatkan screen saver…pandai tak…hehehe…so bila dah deliver nak buang gambar tu saying plak…so aku buatlah koleksi untuk n3 aku nie…korang tengoklah klu2 korang berkenan ker atau korang yang tengah peknen tu moga2 bleh sebijik muka anak korang dengan pic tu nanti… sambil2 cuci mata korang comparekan ngan gambar anak aku Firas..ade iras2 tak...adekan...
nie gambar Firas




koleksi gambar yang setiap ari aku tengok masa aku preggy....





0 conteng-conteng:

 
Direkacipta Oleh Ibu ComeL