Cicakman atau Spiderman

26.2.10

Anak aku punya perangai...nak kta spiderman mcm cicakman bila memanjat...nak kata cicakman dia pakai baju spiderman...macam mana tu...hahaha....aku pun tak fahamlah...apasal nabil nie suka memanjat...kekadang memanjat kat grill tingkaplah...pintulah...aku marah...kejap aje...lepas tu buat lagi....geram sungguh aku.....


tengah tengok port .... nak mulakan panjatan...



mcm mana nak panjat ni yerk....
kan dah mula memanjat....tengoklah...dah tak ade kerja betul nabil....





masa nie dah turun dah....terdiam seribu bahasa...bila aku marah...ha...gigit jari tu biar sampai putus....

4 conteng-conteng:

cikgu isza berkata...

errr.. bebudak.. tambah lagi anak laki.. samalah kita. anak saya lagi haru.. nak bli baju spiderman tapi xde saiz. nak jugak. akhirnya jadi spiderman balut nangka.. hehehe

Zaidah berkata...

tu adik nyer masih kecik lagi... klu dah besar...tak taulah...

cik bunbun berkata...

spiderman tuu. tgok baju dah tawu.

ngee ;)

Zaidah berkata...

sebab nabil tu memang suka ngan yang heroman nie....

 
Direkacipta Oleh Ibu ComeL