citer di angsana

25.2.10

Aku rasa n3 kli nie macam dah basi kot...tapi ape aku kisah...aku nak jugak masukkan dalam n3 aku...minggu lepas aku n beberapa opismate gie angsana..tujuan aku cuma nak carik puting Firas...Firas punya cerewet nak puting yang berjenama Piegon aje...jenama lain tak nak...so yang banyak membeli erin n ain....hehehe...kita saksikan ape yang kita orang buat sewaktu berada di angsana....

aku singgah kat sini jap carik Firas nyer puting susu...

erin sibuk memilih tudung....

apelah yang erin tak puas hati tu.....


tengah try tudung...ok tak...klu tak ok bleh tukar...kata adik salesgirl kat situ....



cepatlah kak erin...ain dah lapor nie....

dah beli tudung kena beli kerongsang plak....




singgah sini jap.....


dah lapar dah so kitaorang pun singah lah kat gerai nasik ayam rz...


aku order bakso....



aku order air soya tanpa ais, erin air tebu n ain air coke....
erin order nasik ayam n ain order nasik ayam penyet....

Bismillah...jemput makan...hehehe

5 conteng-conteng:

lily azliyana @ mama zara berkata...

RIndunye nk jalan2 kat angsana..tpt dating dulu2 ngan encik hubby..hehehe..(ade lagi tak mamat yg suke menyanyi depan kedai kaset tu..=p)

LiLy @ MumMyQiStInA berkata...

Lily pon slalu beli tudung kat Angsana nih..byk pilihan.. :)

Ok Zai..klu ada wat gathering.. bgtaulah..insyaallah..klu kena masa yg sesuai sure lily p.. :)

Zaidah berkata...

mamazara: mcm dah tak ade lagi...tempat dating yer...klu tahu mesti zai skodeng...hehehe

Zaidah berkata...

lily:bleh...tudung kat angsana memang banyak pilihan tinggal pilih aje mana yang sesuai dengan harga yang agak ok jugaklah....

Zaidah berkata...

lily:bleh...tudung kat angsana memang banyak pilihan tinggal pilih aje mana yang sesuai dengan harga yang agak ok jugaklah....

 
Direkacipta Oleh Ibu ComeL