Jammed aje..........

11.2.10

Pagi tadik aku tension sangatttt.....sane sini jammed aje...dari Senai sampaikan ker JB asyik traffic jammed aje...ingatkan nak Chinese New Year dah kurang jammed tapi ari nie jammed lagi teruk...susah nak menyelit2...belum lagi yang tengah under construction ...tension gilossssssssss aku...waktu puncak orang nak gie kerja...waktu tulah diorang buat lenconganlah ape lah...memang geram betulllllllll aku.............

tension akuuuuuuuuuuuuuuu

-
-
-
pemandangan sewaktu jammed




korang perasan tak depan aku asyik lori aje....kat lalun sebelah pun lori jugak kat belakang aku pun lori jugak....aku kat tetengah...naik ngeri plak aku....

-
-
-
-

nie masa aku naik ke highway pasir gudang ke perling...lengangkan...tak jammed langsung...kan seronok kalau drive macam nie...taklah tergesa2 sangat...

4 conteng-conteng:

Ain berkata...

jammed sbb dorang dah start nak balik kampung agaknya....

kat tempat ain ni, hari2 jalan lengang.... namapun kampung kan...

Zaidah berkata...

seronoknyer klu mcam tu...nie yang pening nie...asyik jammed..naik lenguh kaki...

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ tinieƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ berkata...

sonokla CNY, jalan raya pun lenggang. org melayu pun raya, sumer balik kampung hehhee

Zaidah berkata...

tinie...kitakan satu malaysia....tak sambutpun kita akan bercuti...hehehe....

 
Direkacipta Oleh Ibu ComeL