Kronologi Firas Tidur Di Pangkuanku...

17.2.10

Waktu nie on the way ke Kota Tinggi...so Firas dah mengantuk nak tidur tapi aku bawak jugak pegi...almaklumlah lepas zohor memang waktu yang best giler untuk tidur...tengoklah kronologi mcm mana Firas tidur kat atas dada ibunyer...
masa nie Firas love bucuk2 kat ibu...sambil merengek...

apalah yang Firas Tenung tu
"Mata Firas dah merahlah ibu....."

Firas dah mula bermain ngan kerongsang aku....




"Firas nak susulah ibu...nak tidur nie.... hehehe"


Dah mula menguap dah Firas nie....

Lastly Firas dah zzzzzzz......hehehe

bila dia dah tidur legalah jap...tapi pastu aku plak yang mengantuk nak tidur...so akupun turut zzzz jugak...tu pasallah asben aku kekadang bising...bila aku naik keta aje mesti zzzz....hehehe...maafkan sayang yer abang...mengantuklah.....abang drive keta carefully yer bang...

2 conteng-conteng:

Ain berkata...

senangnya dia tido zai...

kalau sarah jangan harap ler...huhuhu...

zaidah berkata...

tapi dah bape malam nie dia tak susah nak tidur...mungkin kerana panas kot...asyik terjaga...bila terjaga nangis...bukakkan baju baru dia diam...

 
Direkacipta Oleh Ibu ComeL