Lenggangnyer Jalan...

18.2.10

Horeeeeeeeee....gembiranyer aku sangat tak terkira apabila aku gie kerja jalan raye lenggang selenggang2nyer...seronok sangat..klulah tetiap ari macam nie kan best...pagi tadi aku gie kerja pkul 7.00 am n tiba kat opis pukul 7.25 (dari Kulaijaya sampai Taman Tampoi Utama) tak sampai 1/2 jam dah tiba opis...itupun lepas senai menghala ke skudai aje aku bawak laju..adelah terover skit 100 km/jam..tapi daripada skudai...aku bawak diparas kelajuan sederhana...aku selesa ambik laluan tengah...yerlah nak kejarkan apekan...kenderaan tak banyak..sure sampai cepat kat opiskan....selalunyer aku kluar ghumah sebelum pkul 7.00 am dan tiba opis 7.45 @ 7.50 am...tengok keadaanlah...next week bebudak dah naik skolah n memasing dah mula kerja...dah balik jammed balik... :(
Lenggangnyer jalan...mcm nak racing aje...

klu macam nie selalu..kan bestnyer....."rasenyer macam jalan raya tu ana yang punya"....melampau betul aku nie....

0 conteng-conteng:

 
Direkacipta Oleh Ibu ComeL