Mencari Ikan

10.2.10

Aku suka membela ikan...walaupun kekadang ikan tu mati...asben aku pun suka jugak...mak aku lagi suka membela ikan...tapi mak aku suka bela ikan kaloi...

Last year ikan koi aku banyak mati....waktu aku morning sickness mase preggykan Firas...aku sakit masuk spital...ikan akupun turut sakit mcm tuannyer lalu mati...ngan anak2nyer yang tiga ekor turut hilang or mati aku pun tak tahulah...so dua tiga ari lepas aku gie carik ikan kat kulai untuk menggantikan ikan koi aku yang mati...kali nie aku beli sepasang aje dulu takut beli banyak nanti mati lagi...




Kedai ikan yang aku kunjungi....




antara ikan yang ade kat situ...



aku belikan ain n erin ikan sebagai hadiah besday diorang ...kasik ikan suruh diorang jaga sampai ikan tu besar...hehehe...tapi ikan yang aku beli tu senanglah nak mati...kena pandai2 lah korang jaga....







ikan untuk ain n erin..korang pilihlah sesama sendiri mane yang berkenan...

gambar ikan koi aku terlupa plak nak ambik tapi aku kasik ajelah gambar ikan koi yang ade kat internet bleh tak...bleh lah tu...lebih kurang sama ajekan...ok...layannnnnnn

2 conteng-conteng:

Ain berkata...

ain pun suka ngan ikan....

tenang jer tengok dorang berenang....

zaidah berkata...

betullah ain...bleh menenangkan minda tau...merupakan satu terapi...

 
Direkacipta Oleh Ibu ComeL