Perjalanan Pulang Dari Kenduri

22.2.10

Balik dri kenduri tu aku ikut jalan Lapangan Terbang Senai...dah lama dah tak ikut jalan tu tengok Masjid kat situ tu pun dah nak siap dah...cantik kalau siap sepenuhnyer....



lepas tu aku singgah kat Hutan Bandar Putra...hujan renyai2 tapi anak aku sibuk nak main kat situ....ngan pakai baju kurung nabilah layan ajeeeeeeee....aku ade ambik gambar signboard Hutan Bandar tu...tapi terdelete...sorry yer...




aku ngan cayang bucuk...hehehe

oleh kerana ngantuk yang teramat sangat ....Firas pun tidur kat bahu ayahnyer.....cian dia....

2 conteng-conteng:

Ain berkata...

alahaiii, samapi tertido atas dukung yer...

ayunya nabilah ngan baju kurung tue....

Zaidah berkata...

hehehe....nak gie kenduri kena pakai baju kurung...

 
Direkacipta Oleh Ibu ComeL