Gi Kenduri Kahwin..

22.2.10

Semalam aku n famili gie kenduri kahwin pakcik biras aku... (ade ker term tu?) kirakan macm nie lah...pakcik aku tu adelah suami kepada arwah makcik aku (adik abah aku) so dia dapat wife baru...tu yang gie kenduri dia kat Senai...tak ramailah yang diorang jemput lebih kurang dalam 300 orang ....aku pun sampai dah petang....



dalam keta sempat lagi posing ngan anak aku...

nasik minyak kat ghumah pakcik aku tu...

berselera cayang bucuk aku makan...lapar ker bang...sayang dah masak tak nak makan...nak jugak makan kat tempat kenduri...iskh..iskh...

sedaplah agaknyer nabil makan tu...

amboi kakak...tak menoleh kiri kanan...

ade jugak kugiran (kumpulan gitar rancak) kat majlis tu...

kita orang balik sebelum hujan turun...tapi on the way nak balik tu banyak jugaklah tempat kitaorang singgah....akan aku citerkan kat n3 akan datang...nie gambar kat bawah nie aku kat tempat kilang ikan keli...asben aku yang ajak...senang katanyer klu projek ikan keli dia dah siap nak pasarkan ikan kat sinilah....moga2 cepatlah ikan keli cayang bucuk aku tu siap... Amin...


3 conteng-conteng:

chugie berkata...

makan kenduri.. skang ni pun dh mula ramai org pakat buat kenduri kn??

Setiausaha berkata...

chugie: skrg nie diorang buat kenduri dah tak kira sama ada cuti sklah atau tak...klu nak buat...buat aje...yang penting meriah n jangan membazir...

Ain berkata...

kalau ain pergi kenduri danish la orang paling seronok...

suka benor makan nasi gulai kawah....

tapi kan, selagi tak dapat bunga telor, selagi tu la dia takmo balik.....huhuhu...

 
Direkacipta Oleh Ibu ComeL