Ape2 aje aku nie....

3.3.10

Firas sekarang nie dah pandai memapah untuk berdiri...bila dah berdiri dia dah cuba untuk lepas kan tangan...aku rasa baru aje melahirkan dia umpama detik kelmarin tapi masa cepat berlalu rupanyer Firas dan 8++ bulan...macam tak puas menatang dan memangku dia sewaktu masih dalam pantang...sekejap dah besar n bulan Jun nanti Firas dah mula sambut besday yang pertama...windu pulak ngan Firas...cuma kebelakangan ini aku kurang tidur dengan ditambah plak kepala aku yang asyik pening...Firas asyik berjaga malam nak susu...mungkin faktor cuaca yang panas..menyebabkan Firas kehausan dan menagih susu daripada ibunya...klu tidur kena bukak baju...lepas mandi sekejap aje badan Firas dah berpeluh...may be tu yang dia asyik merengek aje n tak nyenyak tidur...lastnyer aku pun turut tak tidur...cian aku kan...

Firas masa baby....

Firas sekarang....

2 conteng-conteng:

mamalieyna berkata...

memang cepat masa berlalu skrg ni...rindu kan sesekali saat2 anak kita baby2 dulu..^_^

Zaidah berkata...

saat2 diorang baby tu kejap sangat tak sempat nak menikmati sepenuhnya...

 
Direkacipta Oleh Ibu ComeL